aneb Soňa na cestě

pátek 13. 7. 2012 / 8:11

Dnes odjezd. Z Brna do Moskvy. 3 dny v buse. V kuse. Co na to zadek? A zelený Raul? Nevím, uvidím, ucítím.

13. 7. 2012 / 21:16

Ivo Dokoupil řečený Fík zavelel: do plechu! A my nasedli do karosy s něžným názvem Baruška a vyrazili vstříc ruskému dobrodružství.

14. 7. 2012 / 8:04

Blížíme se k Litvě, rovinaté Polsko máme za sebou. Napíšu knihu „100 způsobů jak spát v busu“. Držím formaci!

16. 7. 2012 / 20:51

2400 km v buse je za mnou. Super. Ziju. Dnes Moskva. Vsude kontroly, ale muj Canon byl stale se mnou. Horko, 15 milionu lidi a ja mam pocit,ze jsem je dnes vsechny potkala. Kreml a Rude namesti je zajimave tim neuveritelnym stretem odlisnych svetu: svetu viry a rude minulosti. Jo, a potkala jsem 3 Leniny a 2 Staliny. Sona zdravici z Moskvy

19. 7. 2012 / 19:56

Drazí. Jsme za Moskvou. Všude samý kostel a klášter. Hrozí předávkování uměním! Stanování mezi odpadky nás vrací zpět na zem. Nálety komárů jdou zatím zvládnout. Dnes teplá voda! Ubytovna v Rostovu! Jdeme na seznamovací večírek. Soňa a Mirka.

21. 7. 2012 / 8:54

Ahoj svetloplasani. Zdravim z Vologdy. Dnes jsme nocovali za klasterni zdi na brehu stejnojmenne reky. Komari tu uz jsou, ale hlavni nalet je ocekavan dnes. Dnes opustime civilizaci a vydame se do tajgy. Uz se tesim, aspon 10 hodin nechci videt zadny dalsi kostel nebo klaster. Mame spartanske podminky, ale vody v rekach ci jezerech je dost. A takove ranni koupani je super. Tak se loucim se zvolanim tajze zdar.

23. 7. 2012 / 8:29

Bzzz, bzz. Plesk. Komáři jsou tady. Jsme v tajze. Pořád je světlo. Před půlnocí je ho tolik, že se dá číst. Byli jsme u Olega v ruské bani. Sauně. Úžasné!. S+M.

24. 7. 2012 / 14:03

Cesty mizí, komárů neubývá, pacientů přibývá. 2 marodi se seznámili s ruským zdravotnictvím. Máme tu i smradlavého notora. Déšť. Pozítří Solovky, elektřina a teplá voda. Možná. Nafoceno už 2500 snímků. Večer je tu krásné světlo. A ty západy slunce! Tajga je nádherná. Dnes zase sauna. Těším se! S+M

31. 7. 2012 / 9:08

Solovky jsou nádherné! A nebezpečné. Pohodová cesta na kole se změnila v cyklokros. Spousta bahna, přenášení kol a trýznivé nájezdy komárů a hovad. Cíl, rybářská vesnice Rybalna, nebyl dosažen! Po 18 km pekla a utrpení se cesta stala neprůchodnou! Obrovské zklamání násobené bolestivými kousanci. Ale žijeme! S+M

2. 8. 2012 / 13:15

Přežili jsme 900 km přejezd! Petrohrad. Účastnice zájezdu okradena v Petrodvorci! Šašlik, noční prohlídka, ubytovna, elektřina, POSTEL a teplá voda. Těším se na Vás! 🙂

2. 8. 2012 / 16:18

Petrohrad za námi. Mirka v letadle. Téměř došlo k mezinárodnímu konfliktu! Mirek zabloudil a Slovák Jan se do něj pustitl. Mirka jsme zachránili a Jana umlčeli! Soňa

4. 8. 2012 / 16:08

Tak jsme opustili Rusko. Po důkladné prohlídce na hranicích, zbytečném papírování a rentgenování zavazadel. V noci jsme projeli Lotyšsko a nad ránem dorazili do Litvy. Už jen 18 hodin v buse a jsem doma! Lidi, moc jste mi chyběli! Kubovi a Káti přeji šťastnou cestu na Ukrajinu 🙂 Držíme formaci 🙂

5. 8. 2012 / 7:18

V 5 hodin ráno jsme téměř ilegálně překročili hranice ČR v Petrovicích. Bylo to poprvé, co tama projel autobus (je jen pro osobáky). 24 dnů putování po Rusku cestou necestou se nachýlilo ke svému konci. Rekapitulace: 24 dnů, 36 GB nafoceného a natořeného materiálu, 1000 kousanců od hovad a komárů, 4 puchýře, neskuteřně osezená prd… (zadek), 1vodka na den a 5 dnů na Soloveckych ostrovech. Hodnoceni: *****/*****. 🙂 🙂 🙂 🙂